MARKOVASHOP

Часті запитання

У мене не вдається оформити замовлення. Кнопка "Замовити" не активна.

Якщо кнопка "Замовити" не активна, то Ви не щось з наступного списку:

  • адресу
  • спосіб доставки
  • спосіб оплати

Щоб дізнатися, що саме не вибрано вам необхідно подивіться на текст , який розміщений під кнопкою "Замовити" де і буде вказана одна або декілька з наступних причин:

  • Будь ласка, виберіть адресу доставки
  • Будь ласка, виберіть спосіб доставки
  • Будь ласка, виберіть спосіб оплати

Після вибору всіх не вибраних пунктів, кнопка замовити буде активна.


Де мені слід зазначити № відділення Нової Пошти?

Ця інформація вказується у графі "Номер поштового відділення (індекс)".


Моя посилка була відправлена ​​на іншу адресу?

Напишіть нам і ми зробимо переадресацію. Якщо ми помилилися і відправили посилку на невірну адресу - ми сплатимо послугу переадресації. Якщо ви самі вказали неправильні дані при оформленні замовлення - послуга переадресації оплачується вами.


Мені прийшов пошкоджений товар? Що робити?

Обов'язково перевіряйте посилку на цілісність (зовнішню та внутрішню) на поштовому відділенні до моменту оплати грошей за пересилання. Усі посилки застраховані, у разі пошкодження вмісту посилки виплатою компенсації займається поштова служба в рамках оціночної вартості посилки. Тобто, якщо ви виявили пошкодження посилки, винісши її за межами поштового відділення - відповідальність - на вас.


Я отримала (отримав) посилку, але мені прийшов товар, який мені не подобається, чи можу я його повернути?

Інтернет-магазин не здійснює повернення товару або обміну його на гроші у разі, якщо придбаний товар не підійшов з будь-яких причин. У поодиноких випадках ми все-таки можемо погодити повернення протягом 14 дня з моменту отримання вами замовлення, але для повернення та обміну не підлягають будь-які інструменти, у тому числі витратні інструменти у вигляді ножів та запасних лез, а також будь-які відрізні матеріали (до таких матеріалам відноситься: замша, тканина, шкірозамінник, ланцюжки, стрічки, мереживо та багато іншого). Повернення коштів відбувається після отримання товару назад протягом 14 робочих банківських днів.


Я отримала (отримав) своє замовлення, але в ньому немає деяких замовлених мною позицій, що робити?

Претензії до неправильної комплектації замовлення (нестачі), наявності дефектів певного товару, невідповідність отриманого замовленому на сайті - Ви можете надати до моменту забору посилки з поштового відділення: тобто перевірити посилку на правильність вкладеного товару та відповідність кількості замовленого необхідно на поштовому відділенні в момент отримання замовлення. Якщо ви виявили нашу помилку (дефект, неправильну комплектацію: зробіть фото вмісту посилки безпосередньо на поштовому відділенні, після - зв'яжіться з нами, написавши на електронну пошту або зателефонувавши за номером тел. +380930110354 для з'ясування ситуації. При цьому посилка повинна залишитися в поштовому відділенні до роз'яснення ситуації (нагадуємо що на НП безкоштовне зберігання посилок 7 днів з моменту їх прибуття до відділення.) Після того як ви забираєте посилку з поштового відділення ми не приймаємо будь-яких претензій до вашого замовлення, особливо це стосується пункту "неправильної комплектації: невідповідність отриманого замовленому"!

Якщо ви забрали свою посилку з пошти, єдиним способом довести, що ви отримали бракований товар і у вашій посилці немає певних товарів із замовлення є оригінальне відео розпакування посилки.

Після отримання від вас претензії та докази про те, що наявний брак або нестача за вищевикладеними методами, ми надішлемо вам необхідні матеріали або повернемо кошти.


Мені прийшов з дефектом, що робити?

Якщо товар має заводський дефект – можливий розгляд компенсації в індивідуальному порядку: для цього покупець повинен надати докази (фото/відео та/або надіслати товар поштовою службою для огляду (за власний рахунок) з умовами, описаними в попередньому питанні). Претензію щодо наявності заводського дефекту або неправильної комплектації замовлення - Покупець може пред'явити протягом 2 діб з моменту отримання замовлення. Якщо було виявлено дефект - необхідно вислати товар для обміну (чи повернення коштів) не пізніше 14-го дня з дати отримання товару.

Інструменти (в т.ч. витратні матеріали) та велика техніка – не підлягають поверненню чи обміну. Ми можемо перевірити їх на наявність дефектів до моменту відправки (за вашим запитом), але при цьому нам потрібно розкрити заводську упаковку.


Чому мені прийшов шкірозамінник/замша/тканина декількома відрізками, мені потрібен був цілий шматок!?

Ціна товару завжди вказана за стандартний відріз (для кожного матеріалу свій розмір). При замовленні від 2-х одиниць однієї позиції можлава відправка суцільним шматком в межах кратного відрізка розмірам стандартного відріза. Якщо ви замовляєте кілька позицій одного матеріалу і вам потрібно, щоб він був одним суцільним шматком – у коментарі до замовлення вкажіть потрібні розміри (можливі відрізи завжди прописані в описі товару). Якщо потрібного відрізу не буде в наявності - ми зв'яжемося з вами. Якщо в коментарі до замовлення (при замовленні від 2-х шт) не вказаний потрібний вам розмір – матеріал буде відправлений у тому розмірі/відрізках – які є у наявності. Тобто, якщо вам важливо щоб матеріал був суцільним відрізком і в певного розмірі - завжди вказуйте це в коментарі. Інакше ми висилаємо те, що є.


Я помилково купила (купив) цифровий товар та хотіла (хотів) би його повернути. Як отримати свої гроші назад?

Повернення грошей або обмін цифрового товару, який був придбаний та отриманий (відправлений на e-mail вказаний в замовленні), на інший товар - категорично не передбачений і не може бути виконаний.


Коли буде відправлено моє замовлення?

Найчастіше ми надсилаємо оплачені замовлення в день оплати або наступного робочого дня. Але радимо враховувати наші стандартні правила відправок замовлень.

Якщо на сайті діють знижки і у нас багато замовлень, графік відправлень може змінюватися, але не більше ніж на 2 робочі дні.


Як мені дізнатися реквізити для оплати?

Оплата здійснюється на Розрахунковий рахунок (можна сплатити за номером картки). Реквізити для оплати ми надсилаємо (на e-mail, якщо ви бажаєте отримати рахунок іншим способом – зазначте його у коментарі до замовлення) протягом робочого дня (частіше протягом 1-2 годин) після отримання вашого замовлення або після дзвінка менеджера, якщо при оформленні замовлення ви обираєте пункт "Перезвонити мені для уточнення деталей".


Скільки у мене є часу, щоб оплатити моє замовлення?

Після відправлення листа з реквізитами для оплати – замовлення бронюється на 3 дні, після закінчення цього терміну, у разі не внесення оплати, замовлення автоматично буде розформовано.



Я хочу зробити подарунок своїй скрап подрузі. Чи можу я оформити замовлення, а ви відправите його як подарунок?

Так це можливо. Також ми можемо відправити такий подарунок від вашого імені, а за додаткову плату (від 50 грн, вартість залежить від ідеї) красиво презентувати подарунок. Щоб скористатися цією послугою - напишіть у коментарі до замовлення "подарунок для скрап-подружки" та зв'яжіться з нами за тел. 930110354 для уточнення деталей.


Не можу замовити декілька позицій одного матеріалу. Що робити?

Для цього вам необхідно відкрити товар та знаком "-" та "+" вибрати потрібну кількість і натиснути кнопку "У кошик". Після того, як товар доданий до кошика, його кількість можна змінити лише перейшовши в кошик і тим самим способом змінити кількість безпосередньо до моменту натискання кнопки "Оформити". Ви не можете замовити товар більше, ніж його є в наявності, актуальну наявність можна переглянути відкривши опис товару.


Чи діють у вашому магазині знижки?

Періодично – так. Про всі акції ви можете дізнатись у відповідному розділі сайту "Акції".

Також у нашому магазині діє стема накопичувальних знижок, для зареєстрованих користувачів від сумарної вартості оформлених замовлень:

  • від 3000 до 5999 грн - ви отримуєте постійну знижку 3%
  • від 6000 до 9999 грн – 5%
  • від 10000 грн – 7%

Будь-які знижки діють лише за умови дотримання умов акції та оформлення замовлення через сайт.