MARKOVASHOP

Розміщення замовлення, оплата тадоставка

Оформлення замовлення

Прийом та обробка замовлень відбувається в порядку черги з 10:00 до 16:00 по ПН, СР та ПТ.

Для оформлення замовлення вам достатньо пройтися різними розділами сайту, додати необхідні матеріали до кошика та оформити замовлення, виконавши покрокову інструкцію.

Мінімальної суми замовлення – немає. Але у разі оформлення замовлення на суму меншу 300 грн - ми можемо додати +20 грн за упаковку та опрацювання вашого замовлення (у разі необхідності пакування замовлення у коробку).

Після оформлення замовлення ви отримуєте автоматичний лист із підтвердженням про отримання вашого замовлення нашим магазинам (ви можете перевірити ще раз дані для доставки та список покупок). Якщо ви не отримали такого листа протягом 10 хвилин після завершення оформлення замовлення, зв'яжіться з нами (можливо ви не оформили до кінця своє замовлення або вказали невірний e-mail).


Оплата

Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок (через IBAN або номер картки) Приват Банку або MonoBanka. Реквізити якої ми надсилаємо (на e-mail) протягом дня (частіше протягом 1-2 робочих годин) після отримання вашого замовлення.

Після відправлення листа з реквізитами для оплати – замовлення бронюється на 3 дні, після закінчення цього терміну, у разі не внесення оплати, замовлення автоматично буде розформовано.

У полі "Призначення платежу" слід вказати номер вашого замовлення (чотири цифри після «MRK-ORD-»).

Щоб уникнути скасування замовлення, з вашого боку, складання замовлення відбувається протягом 1-го робочого дня після внесення оплати.

Після цього ми відправимо посилку згідно з графіком відправок.


Способи доставки

  1. Нова Пошта або ПоштаматДана поштова служба, як правило, доставляє посилки протягом 1-3 днів з моменту відправки. Оплачується доставка згідно з тарифами Нової Пошти у поштовому відділенні при отриманні посилки. Для доставки Новою Поштою не забудьте вказати місто, номер складу (у графі "Номер поштового відділення/індекс"), мобільний телефон та ПІБ одержувача.
  2. Укрпошта. Терміни доставки дуже різні від 1 дня до тижня (в окремих випадках більше). Оплачується доставка згідно з тарифами Укрпошти при отриманні посилки. При виборі даного способу відправки важливо вказати ПІБ одержувача, місто, поштовий індекс та мобільний телефон. Зверніть увагу, що Укрпоштою не відправляються габаритні посилки: упаковка яких більш ніж 35*35 см, великі рулони шкіри (довжиною від 50 см), а також посилки, які вимагають розбивки на два місця (або це буде дві різні посилки).

При надсиланні всі посилки оцінюються в повну вартість.


Замовлення в яких є папір формату А4 або 30х30 - 31х31 см відправляються в коробках для піци зі скошеними кутами розміром 35х35х3,8 см або 40х40х4 см. Якщо цей вид упаковки з певних причин не підходить вам - напишіть нам у коментарі, і ваше замовлення буде упаковане компанією доставки (цей спосіб можливий тільки при доставці Новою поштою).


Доставка товару

Замовлення відправляється** у той же або наступний, після зарахування оплати на наш рахунок робочий, день згідно з такими правилами:

Після оплати замовлення його буде відправлено протягом 0-2 робочих днів.

Відправлення в той же день можливе при отриманні оплати не пізніше 12:00 поточного робочого дня, при зарахуванні коштів після 12:00 замовлення буде відправлено на наступний робочий день або згідно з графіком відправок. Фактом оплати вважається не переказ коштів, а їх зарахування на наш рахунок. Якщо оплата проводитися через ПриватБанк (всередині банку), зарахування відбувається від 30 хвилин до 1 доби (середній час зарахування коштів 30-60 хвилин), MonoBank (всередині банку) - 1-30 хвилин (середній час зарахування грошей 1-на хвилина). Якщо оплата відбувається через будь-який інший банк, надходження коштів відбувається в середньому від 3 годин до 1 доби.

Зверніть увагу: наш магазин збирає ваше замовлення, але за надійність пересилання відповідає поштова компанія, якщо представник поштового відділення вважатиме за потрібне додати додаткову або іншу упаковку (коробку), це збільшить вартість доставки до пересилання посилки.

Обов'язково перевіряйте посилку на цілісність (зовнішню та внутрішню) на поштовому відділенні до моменту оплати грошей за пересилання. Усі посилки застраховані, у разі пошкодження вмісту посилки виплатою компенсації займається поштова служба в рамках оціночної вартості посилки.

Якщо у вас виникли питання щодо вартості пересилання НП - уточніть у оператора (або перевірте в мобільному додатку) з чого складається цінна доставки (для роз'яснення), так само якщо вага посилки була змінена (дивитись у додатку НП/ у накладній при отриманні/ на сайті при відстеженні) або ви сумніваєтеся у правильності ваги посилки - до моменту оплати, попросіть оператора поштового відділення зробити перезважування: у випадку неправильно вказівної ваги (більше/менше) вам перерахують вартість пересилки.

Більшість наших посилок *** вирушають у коробках 35*35*4 см (це 1,164 = 2 об'ємні кг для НП). Або в упаковці від поштової служби перевізника.

Замовлення в яких немає паперу чи крихких товарів – відправляємо у поштових кур'єрських пакетах чи крафт папері.

Упаковкою замовлень, які вимагають іншої упаковки (для надійного та зручнішого пересилання) - займається поштова служба у відповідності до внутрішніх правил перевезення посилок компанії.

Посилки з крихкими товару відправляємо лише НП. Так само, тільки НП надсилається палітурний шкірозамінник висотою 50 см (може бути як друге місце в одному відправленні) в картоному тубі (коробка від НП об'ємна вага якої 3 кг і вартість ~13 грн) . Вартість доставки таких відправлень складає від 93 грн.

**трек номер для відстеження посилки буде відправлений вам на e-mail як тільки ваше замовлення буде повністю укомплектоване для відправки, але сама посилка буде передана на поштове відділення згідно з вищезазначеними правилами.

***замовлення, в яких є папір формату А4 або 30х30 - 31х31 см, відправляються в коробках для піци зі скошеними кутами розміром 35х35х4 см або 40х40х3,5 см. Якщо цей вид упаковки, з певних причин, не підходить вам - напишіть нам у коментарі і ваше замовлення буде упаковане компанією доставки (цей спосіб можливий тільки при доставці Новою поштою).


Вартість доставки

Усі поштові витрати пов'язані з пересиланням замовлення оплачує одержувач.

Ми не стягуємо плату за поштові витрати (перевезення) та доставку, але вам необхідно сплатити вартість доставки, згідно з тарифами перевізника, у поштовому відділенні при отриманні посилки:

  • Нова пошта - ціна (від 55 грн) здебільшого залежить від об'ємної ваги посилки ((В*Ш*Д)/4000).
  • УкрПошта - ціна від 30 грн, вартість послуги пересилання залежить від: міста одержувача, ваги, габаритів посилки, оцінної вартості.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: При оформленні замовлення на суму менше 300 грн у разі необхідності упаковки замовлення в коробку (при замовленні паперу, кальки, ацетатів, вінілу або деяких інших матеріалів) до вартості замовлення додається 20 грн за упаковку.


Обмін та повернення

Інтернет-магазин не здійснює повернення товару або обміну його на гроші у разі, якщо придбаний товар не підійшов з будь-яких причин.

Якщо товар має заводський дефект – можливий розгляд компенсації в індивідуальному порядку: для цього покупець повинен надати докази (фото/відео та/або надіслати товар поштовою службою для огляду (за власний рахунок)). Якщо було виявлено дефект- необхідно надіслати товар для обміну (або повернення коштів) не пізніше 14-го дня з моменту отримання товару****.

Претензії до неправильної комплектації замовлення (нестачі), наявності дефекту певного товару, невідповідність отриманого до замовленого на сайті - Покупець можете надати Продавцю до моменту забору посилки з поштового відділення. Якщо Покупцем була виявлена ​​помилка (дефект, неправельна комплектація) в отриманому замовленні: Покупцю необхідно зробити фото вмісту посилки безпосередньо на поштовому відділенні, після зв'язатися з Продавцем написавши йому на електронну пошту або зателефонувавши за номером тел. +380930110354 для з'ясування ситуації. При цьому замовлення (посилка) залишається на пошті до роз'яснення ситуації. Після того як Покупець забирає посилку з поштового відділення він не повинен пред'являти будь-які претензії до отриманого замовлення, особливо це стосується пункту "неправильно комплектації: невідповідність отриманого замовленому"!

Якщо ви забрали свою посилку з пошти, єдиним способом довести, що ви отримали бракований товар і у вашій посилці немає певних товарів із замовлення є оригінальне відео розпакування посилки.

Якщо після отримання свого замовлення ви виявили, що в ньому не вистачає певних позицій - повідомте нам це (не пізніше 2-го дня з моменту отримання посилки)***** і ми надішлемо вам необхідні матеріали або повернемо гроші.

Нижче ви також можете ознайомитися з нюансами деяких товарів, які не належать до дефектів.

Інструменти та велика техніка – не підлягають поверненню чи обміну. Ми можемо перевірити їх на справність до моменту відправки за вашою вимогою, але при цьому нам потрібно розкрити упаковку.

Повернення грошей або обмін на інший товар за певний цифровий товар категорично не передбачено і не може бути виконано.

*****моментом отримання товару вважається час цого забору з поштового відділення (дата отримання товару має бути підкріплена поштовою накладною).


Накопичувальна знижка та бонуси

Періодично на нашому сайті діють різні акції про які можна дізнатися відвідавши розділ "Акції" сайту.

Система накопичувальних знижок діє для зареєстрованих користувачів взалежності від сумарної вартості замовлень за весь період:

  • від 3000 до 5999 грн - ви отримуєте постійну знижку 3%
  • від 6000 до 9999 грн – 5%
  • від 10000 грн – 7%


Особливості деяких товарів, що не відносяться до дефектів і не вважаються браком.

  • Матеріали виготовлені з металу (кільцеві механізми, брадси, магнітні кнопки, біндери, зажими, кнопки, кільця та інші) можуть мати на поверхні дрібні подряпини, легкий білий наліт, розводи чи плями (в основному на матеріалі кольору золото)
  • Матеріали із пластику (органайзери, коробки, ручки, ацетати тощо) - так само можуть мати дрібні подряпини або потертості;
  • На шкірозаміннику та замші, з зворотнього боку, можуть бути сліди від скотчу, бруду, маркера або ручки. Також, на цих матеріалах (по висоті) по краю можлива наявність дрібних крапок, які є кромкаю рулону - це особливість технології виробництва;
  • Ацетататним листам властива наявність дрібних подряпин та їх кількість залежить від виробника та наявності/відсутності заводської упаковки;
  • Матеріали, що продаються не цілими упаковками (наприклад 1/2 набору паперу) можуть мати пошкоджені заводські наклейки (пломби) на упаковці або бути без оригінальної упаковки;
  • Вирубні елементи: висічки, чіпборди, наклейки - можуть мати не чітко відцентровану лінію різу - ця особливість виробництва, властива будь-якому виробнику;
  • Підвіски з наявністю емалі можуть мати не гладку емальовану поверхню, розводи, вздуття, що також відносити до особливостей даного продукту. З часом колір таких підвісок може змінюватися;
  • Один і той же матеріал може відрізнятися за кольором чи відтінком, причина в тому, що це матеріали з різних партій;
  • Невідповідність реального кольору товару з зображеним на картинці магазину - ми, публікуємо фотографії товару які робимо максимально схожі до оригіналу або виставляємо представлені виробником, і не можемо гарантувати однакову кольоропередачу кольорів на різних цифрових пристроях, це залежить від вашої техніки;
  • Наявність невеликих слідів клею у місцях склеювання;
  • Наявність потертостей або дрібних просвітів на фользі з матеріалами, що мають фольгування.


Якщо ж Ви не погоджуєтесь з цими умовами - Ви маєте право відмовити від розміщення замовлень на нашому сайті. Розміщення Вами замовлення означає повну згоду з нашими правилами роботи та відсутності претензій в рамках викладених вище правил.